har hänt

Vad har hänt på sistone? Det ska jag berätta.


*fredag

Skulle egentligen varit på Malmöfestivalen men mamma och pappa hade bröllopsdag. Vi gick ut och åt i Röstånga på stationen. Jätte got.


*Lördag

Vaknade med nackspärr. Hade hemmamatch och vann med 6-2 fast jag inte spelade så mycket på grund av nackspärren och skoskav.

Vid sex tiden blev det fest hos Helene.

 


*söndag

Märkte att jag måste ha fåt blåmärken efter festen igår. Stod i kiosken och möttes av en gammal sur puppa som va arg för att vi inte hade kaffe klart och en gammal gubbe som va arg för att vi inte sålde körv. Han tog en muffins istället för det va ju det ända som va ätbart där.


*måndag

Vaknade och kunde inte resa mej hade ont i ryggen. Åkte till skolan sen hem göra lite läxor sen la jag mej på sängen och tittade på Scrubs när jag skulle ta mej upp kom jag ingen vart. Fick ligga där och kämpa i ca 1 timme innan jag kom upp. Fy fan vad det gjorde ont. Fasar för att gå o lägga mej nu tänk så kommer jag inte upp. Hoppas jag gör det. Ska kolla vidare på några roliga videos på youtube ses.



HAHA en bloggare som man blir rent galen på.
 



HAHA han gör det bäst.

Kommentarer
Postat av: Moe!

HAHAHAH så klockren!!

2009-09-20 @ 12:47:35
URL: http://moewohl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0