Odensjön

Vakna vid 11 tiden och började måla dörrar. Så nu är mitt hår svart prickigt.

Sen var det hem till Moa och köra till träningen.

Maria föreslog på träningen att vi skulle till Odensjön så vi stack dit vid halv 9. på vägen mötte vi huliganer som inte har lärt sej att köra. När vi kom dit märkte vi att tändstickorna va hemma så vi fick fråga massa folk om dom hade tändare eller något i den stilen. Vi fick tag på ett par tyskar som undrade vad vi skulle ha elden till. Dom ville inte låna ut eld om vi skulle röka. Men vi skulle ju bara grilla.

Vi fick fyr på grillen gick en lång bit med grillen i högsta hugg. Väll framme börja vi grilla och bada.

På hemvägen mötte man ytterligare några andra typer på moppe men dom sket vi i och fortsatte vandra.

När vi kom dit där vi ställt mopederna så va mina backspeglar åt alla olika håll. Såklart hade dom som vi mötte på vägen hem varit och fifflat med min moppe. Varför min ? Johannas och Marias stod ju precis bredvid. Ingen som vill kännas vid att dom var vid Odensjön idag typ vid 11 tiden ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0