om mej


Tänkte berätta lite om mej själv.

Jag heter Pernilla Olsson är 15 år gammal.

Bor i Skåne nära Eslöv på en bondgård mitt ute i ingenstans. Ska börja i 9 om 3 veckor alltså har jag sommarlov. Går på Norrevång i Eslöv och måste cykla 3 km för att komma till bussen Som tar mig till skolan. Men jag har slutat med att cykla för jag har fåt moppe som går betydligt snabbare att ta sig fram med, det är roligare med.

Nog om det. Jag har en lille bror som heter andre´ och är 13 år, mamma som jobbar på Felix och pappa som är bonde, har ca 230 kor.

Jag tycker om att va med mina vänner och fota är också roligt.

Bästa film är nog date movie och dude where's my car.

Falska människor som bara ljuger kan hålla sej borta.

Är singel för till fället.


Nu ska jag mysa med maria och one three hill ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0