I hate love

Kärlek e fan inte till någon nytta!

Antigen förvirrar den en eller sårar. Alltså har man ingen nytta av den. Om man nu inte tror på evig kärlek. Om man tänker efter finns det kärlek överallt t.ex. låtar.

Och det att ”kärlek alltid börjar med bråk och slutar med barnavang” är till en viss del sant.

Och det roliga med detta är att jag kanske bara vill babbla eller försöka få andra att fatta att man ska ta vara på det som finns snart e det borta.

Jag lovar dig att människa inte lever för alltid.

Ta första steget är inte så lätt. Men what the hell! Ingen har dött av att göra det innan.

Fast jag ska väll inte säga så mycket jag e ganska feg. Men ni kanske inte märker det men det gör jag.

I hate love and I hate that I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0