bästa helgen på länge

Jaja då va jag tillbaks igen.

Kankanske börja med skolan som är riktigt bra nice. Härliga tjejer och en massa folk. Det är kanske lite svårt att hitta till salarna men jag jobbar på det.

Vet inte riktigt vad det mer finns att säga men kan berätta lite mer om det när vi har kommit igång.

 

I fredags så åkte jag med Niklas; Josse; kasper och Sebbe upp till Vallåkra.

Festa lite och sen sov i husvagn. Nästa dag gick vi in på någon bil utställning det kanske inte var min grej men med rätt folk e allting kul.

 

Kom hem en timme innan jag skulle iväg igen. Iväg till Linus fest. Riktigt trevligt syn bara att jag glömde min kamera. Härlig musik kompisar och en del nya människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0