Då va det helg igen!

 

Jag vet om att jag suger på att uppdatera men vem bryr sig? Jag har ju inte haft tid vilket är så ett liv ska se ut.

Har hänt ganska mycket sen sist. I tisdags gjorde HV2 om oss ”make over” hårinpackning och färga ögonfransarna blev det för min del. Fy sjutton vad det svider att få in färgen i ögonen.

 

I onsdags åkte jag ut till Svalöv igen va där i måndags med btw. I måndags tittade jag bara hur kusinen bodde och skulle egentligen hämta en jacka. I onsdag skulle vi in till Malmö festivalen så jag åkte och mötte ett gäng ”Svalövs bönder” såg nrj in the park och sen tåg hem.

 

Har även varit på Malmöfestivalen med ett annat gäng härliga tjejer som kommer ut på film/myskväll ikväll:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0