sanningens ögonblick

Borde man inte vara lite nervös nu inför första skol dagen imorgon?
jag är inte alls nervös men det kommer väll i morgon bitti. Vad ska jag ha för kläder? Skor? Kan man se ut så här och med mera.

Sen när man sitter där på upp ropet så kommer jag inte ha några naglar kvar(biter på dom när jag blir nervös)

Hoppas man kommer i en hyfsat bra klass och inte med någon dumhuvud som inte har något liv och bara pratar(nämner inga namn) eller någon liten skit som springer runt och stör sig. Men som tur är så har alla blivit större. Plus att jag tror inte att det kommer vara någon kille in min klass men det ska bli kul att se.

 

Tack för en riktigt trevlig dag igår brudar. Riktigt gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0