nationella prov

Veckan har varit ganska tråkig hiten tills.

Måndags hände inget kul vad jag kan komma ihåg.

Tisdags hade vi NP i svenska. Va riktigt nervös och jag vet inte hur det gick, hoppas på det bästa.

Onsdag eller idag va jag ute och åkte skidor bakom traktorn när jag kom hem från skolan.

Imorgon ska vi skriva NP uppsats i svenska. Jag e så nervös har ingen aning om vad som kommer koma. Ska sita i typ tre timmar. Men som tur e så fick jag skriva det på datorn så det blir lite lättare än att skriva för hand.


Kommentarer
Postat av: Moe

Hahah fett! åkte du skidor bakom traktorn? :D

najs mään!

2010-02-10 @ 20:53:51
Postat av: Elena

Hej!

Vilken fin blogg du har! Läs och kommentera gärna min om du har lust :)

Hur har din dag varit ? :D

KRAM/ELENA

2010-02-11 @ 17:54:53
URL: http://elenapeyron.blogg.se/
Postat av: canez

Hejsan, tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips (mest för tjejer) titta gärna in men lämna en kommentar innan du går så jag vet vad du tyckte, ska jag förbättra något? Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för att jag störde :) kram caanez <3

2010-02-12 @ 16:36:21
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0