sport lovet är snart slut och det gillas inte.

Då är lovet snart slut och jag har haft fult upp hela tiden.

 

Fredag, jägers.

Bästa på länge.

 

Lördag, födelsedag.

Vad fick jag nu?

1500 kr, 500 kr på nova lund, en bok, maskara, godis, armband och BJ glass.

 

Söndag, pulka i Karaby

men Josses kille och några andra. Tack för dagen.

 

Måndag, OC maraton @ maria

Såg nästan hela första säsongen. När klockan blev fyra hade Maria somnat i soffan och Johanna och jag smög ner för att ta en macka och sedan krypa ner i hennes säng.

 

Tisdag, OC maraton @ maria.

Fortsatte på boxen men vi hann inte hela så det får väll bli ett till maraton till snart.

 

Onsdag, åkte pulka/skidor med Molina pågarna, Josse och Dahl sen shopping på nova lund med mamma blev bara en festis och Chai te.


Torsdag
målade tak med Josse i 2 timmar (blev lite pengar där) på morgonen.

firade mig med girlsen började firandet med pulka bakom traktorn sen mat, torta och godis efter det spel och annat roligt. Tack för allt <3



så här såg badrummet ut efter åkningen

 

Fick SOLO senaste nr, lotion, choklad, örhängen, godis, nagellack och nagelfil.

 

Fredag, idag, målat med Johanna när de andra åkt hem i 3 timmar (pengar).

Annars har jag inte gjort så mycket mer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0