live your life

Är hemma hos faster, och e inne på ett urgammalt MSN jag tror att det e det första som fanns.
annars har jag varit nere på Trolleholmssjön och åkt skridskor idag ska kanske dit imorn med.

jag funderar på lite saker
vad ska man göra med livet?
Det finns så många möjligheter bara man orkar och vill så går allt.
Men vad ska jag göra med mitt?, vad vill jag?, orkar jag?, vågar jag?
Många vågar inte förändra sitt liv. rädda för att det ska bli en förändring till något dåligt, att man ska längta tillbacka till det gamla vanliga. Jag e i alla fall rädd för att jag ska längta tillbacka till sånt som jag har förändrat. Många e nog rädda att dom ska såra eller svika någon.

Och jag hatar falska förhoppningar bara så ni vet. Det gör också ens liv sämre. Ge för guds skull inte sånt.                                                                                                                                                                        Så vad ska man göra med sitt liv? Jo man ska våga göra förändringar men va brädd på att allt kan hända.


ha det bra nu ska Pernilla se på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0