Måndag

Jag älskar snö. köra runt och sladda med traktorn eller något annat e sjukt kul.
Och vet ni vad! Jag har kört i diket för första gången. Men jag fastnade inte med ändå.
Mötte 2 bilar i en backe med slutning ut mot en åker.

Så Stannar bilarna och tycker att jag, JAG ska köra om.


Jag kör så långt ut i kanten jag kan för att inte köra in i dom och plums så e man på väg ner för slutningen. Jag får panik och bestämmer mig för att ändra kurs och kör rakt ut på åkern och kör upp en bit fram.
Hemvägen va äno roligare. Körde och ralla lite.
jag e så sugen på att köpa epa. Men jag vet inte om jag vill lägga pengar på det.

Plus att om jag ska köpa en så får jag nog sälja min moppe och det vill jag inte.

Eller ja det kan nog gå ihop om jag tar och jobbar lite.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0