senase veckan

Okej det var ett tag sen. Det märks att man börjat skolan man har inte så mycket tid framför datorn. Jaha vad har hänt denna veckan?

Inte så mycket.

Måndags var det första skoldagen.

Torsdags var jag på inomhus träning för första gången på en månad typ.

I går sov stammen över. Vi färgade håret på mig, Sing star och snacka massa.

I dag var vi i Harlösa och spela cup. Det gick inte så bra men det var kul.

Och imorgon blir det att sova länge och kanske skridskor.

 

Skolan tar verkligen kol på mig. Upp tidigt, en massa läxor och uppe sent. Min väska e proppad med skolböcker. Och snart blir det nationella prov.

 

Hoppas ni haft en bra vecka för det har jag. See Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0