AWARD



Den som får denna award ska:
1. Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden [http://nollfemnolltva.blogg.se]
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


intressanta och intressanta e dom kanske inte men ni får nöja er med dom. enjoy!


1. Jag har fastnat men farmville jag kan bara inte sluta. Vadå missbruk ? nä då.

Min fritid går typ till det. Level 48 och jag ska upp till 70 tror jag. Om jag inte tröttnar. Men det gör jag inte.

 

2. Jag suger på svenska och har ändå VG i det. Och jag jobbar ballen av mig för att höja mig just nu. Läxor hela jävla tiden. Har lärarna inget bättre för sig än att ge ut läxor.

 

3. Jag börjar tröttna på killar. Eller ja inte alla men en viss och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Och de e vad mina drömmar går åt till.

Att drömma om bättre tider. Som förhoppnings viss inte kommer hända.

Min sömn minskas också pga. det jag kan inte somna.

 

4. Jag är skit rädd för att gå in i ett mörkt rum eller genom. Jag knyter alltid näven ifall att det kommer någon fram hoppande. Så nu vet ni vad ni inte ska göra om ni inte vill ha huvet ommöblerat.

 

5. jag har trillat med moppen och var rena psykbarnet. Och jag skäms över det inte nog med att jag skada mig så satt där en på som gjorde det värre och det blev ju inte bättre av att andra såg mig i det skicket.

 

6. Jag tycker inte om folk som trycker ner en när man redan ligger ner. Och säger att det inte finns en chans. Men va fan man kan väll få hoppas. Håll det inom dig iså fal om du inte ser att jag har nån chans. jag behöver inte få veta det.

 

7. Jag är nog ett Disney freak. Kan nästa alla Disney låtar utantill men jag gillar det.



Och eftersom jag inte är så social så har jag inga att utmana gör det om du vill


Kommentarer
Postat av: Moe!

haha då ska jag aldrig hoppa fram i ett mörkt rum då x)

2010-02-10 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0