val snart

jag uppdatera så mycket nu för tiden. Anledningen till detta är alla dessa läxor som bara kommer helt plötsligt. Och alla gymnasiebesök jag gjort. 2 st denna veckan så nu vet jag vad jag ska välja.

Det blir:

  1. Polhem, frisör
  2.  JB frisör, Hässleholm
  3. cybergymnasiet, frisör
  4. JB frisör, Malmö

 

Har haft panik nu innan jag kom på JB i Hässleholm och CG för jag hade bara 2 val innan och jag vill inte till JB i Malmö.

Hoppas jag kommer in på Polhem, men föra intagnings poängen var väldigt höga. Lägsta var 260p.

I alla fall så gör det inget om jag inte kommer in på Polhem nu för JB i Hässleholm lät med bra.

 

Imorn ska vi in till Malmö med klassen för att gå på nåt konstmuseum. Fast det e ju inte säkert att vi kommer in för det e ju värsta snöstorm med driver på vägarna. Bussen kommer kanske inte imorgon och tågen går kanske inte heller.

Men det gör inte mig något om bussen inte kommer. jag har inget emot att stanna hemma.

Då slipper jag läsa upp engelskan för hela klassen. Hatar verkligen det. Alla sitter och stirrar på en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0