Tyskland och lite so

Nä nu är jag trött på SO har suttit och skrivit 2 sidor om kristna högtider och det ska inte vara inlämnat förrän nästa fredag.

 

Men det var lika bra att göra det nu för imorgon åker jag iväg till tyskland med familjen för att bada på ett jätte stort Bad land som jag tror var lika stort som 5 globen.

Det är tropiskt varmt och man kan till och med bli lite brun. Där är strand inomhus som vi ska sova i tält på, en rutschkana som går i 70km/h och en djungel utan djur kanske en papegoja här och var.

Kan berätta mer om det när jag kommer hem och det blir kanske några snygga mobil bilder men.


Kommentarer
Postat av: moe

de ska faktiskt va inne på tisdag! 8-)

2010-03-18 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0