handen på hjärtat.....

Den senaste månaden har så mycket förändrats i mitt liv. Fåt en hel del nya vänner, både på skolan och annars.

Sen har det ofattbara inträffat. Har aldrig i hel mitt liv varit så här lycklig. Livet är så mycket lättare med lite kärlek i vardagen.

Fredags va den bästa dagen jag någonsin har haft, Och fler sådana ska det bli. Mös lite med Douglas och fick den underbaraste frågan i världen.

Killar! Ni kan sluta tråna efter mig ;)

Jag håller mig till en kille. Min kille. Som är den finast underbaraste i världen.

I´m in love with you <3



Kommentarer
Postat av: josse jp

aaaaaaaaaaaaw!

2010-10-10 @ 22:30:52
Postat av: hilwe

fyfan vad jag är glad för dig sötnos ! :D <3

2010-10-11 @ 18:55:47
Postat av: muua

yeeeeeeey :DDDD

ååh så glad för din skull<3

2010-10-11 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0