ni gillar det (Y)

hmm.... var ska jag börja.

just nu e världen helt underbar, skolan, livet, ALLT! fast vädret suger.

har börjat klippa ganska mycket på dockorna så jag funderar på att köppa en redig sax snart.

klassen e riktigt bra men det finns spriker där med som i alla andra klasser. trode faktiskt att det skulle va lite mer "bitchiga" människor i en frisörklass men som tur e så är min klass ett undantag :).

utanför skolan e allt med toppen, har hittat mig en egen lite underbar underhållare :P. helgerna e fullbokade föruton dem som kommer. nästa helg igen blir det ullared och sen att firra moas sweet 16 på lördan när jag kommer hem. se om man hittar nåt kul där uppe.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0