tröööööt!

Nu sitter jag här framför tv och ska inte röra ett finger! huvudet dunkar och ögonen e på väg ner. Att inte ha hela sängen för sig själv är riktigt tröttande. Först får man inte så mycket av sängen och täcket är så gott som borta när man vaknar av att man fryser. Men det gör inget så länge man har en varm kropp intill att gosa med efteråt. Många säger att singel är det bästa för då är man fri och kan göra precis vad man vill. Men uch nä jag håller definitivt inte med. Fy vad tråkigt det är att inte ha någon annan. När älskling åker hem så har jag inget liv längre. Jag sätter mig direkt framför datorn eller tv och bara sitter där och har tråkigt. Du förgyllar verkligen min dag och får mig att må bra. Kan aldrig sluta le när du finns bredvid mig och ibland känns det i kinderna. Känslan av att veta att man har någon bredvid sig hela tiden och någon man kan lita på är helt underbart. Älskar dig <3

 

Du bara du finns i mina tankar. Handen på hjärtat oh det e för dig det bankar. du, du bara du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0