någon att se upp till

I de flesta tidningar finns det bra tjejer som är smala och oftast är bilderna otroligt retuscherade. Tyvärr tycker jag att detta påverkar många unga tjejer och jag säger inte att jag inte påverkas av det. Att känna att man inte passar in i den där ideal tjejen är inget jag föredrar. Men när jag såg denna artikel kändes allt så mycket bättre. Tyra är en sådan person som jag kan tänka mig att se upp till. Hon e absolut helt perfekt. därför tycker jag att ni ska titta in denna artiklen.

 


Kommentarer
Postat av: Josse

de e så rätt :) det borde inte spela någon roll hur mycket man väger osv. det e inte det som räknas. hon är skit cool som vågar se ut som hon vill! :)

2011-08-08 @ 11:53:46
URL: http://allajeverwanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0