det är så det ska va

Ibland känns det som att världens ände är kommen. Att man bara vill falla ihop och sjunka undan och aldrig mer resa sig upp igen.

 

Att en liten grej blir så stor är tjejers magi. Tillslut så går det inte längre. Det blir bara för mycket. Små saker som egentligen är helt patetiska adderas på varandra och allt blir värre tills den gång då bomben släpps.

 

När en tjej säger att hon inte bryr sig eller att du inte behöver göra det så behöver du inte det men hon vill fortfarande att du gör det.

 

Det e bara du och jag som vet bäst vad som är bäst för oss. Råd från andra kan vara skönt att få men ett eget beslut e vad man ska ta! Det hjälper inte att fly undan problem och skjuta dom framför en.

 

Tårarna kommer så fort man känner sig ensam, inga krav/förbud ska finnas men det finns oskrivna regler om vad som är rätt och fel. Att veta att man har många som finns där för en betyder något enormt. En kram lite då och då kan göra den ledsna hur glad som helst. Inga massa frågor behövs utan man bara finns där för varandra.

 

Trots inga fel så finns det besvikelser. Det man hade hoppats på blev kanske inte alls som man trott. Men så länge kärleken finns och man älskar varandra löser allt sig. Du kan kalla mig toffel men det e precis det jag vill vara. Vara bredvid dig vid alla tillfällen och inte lämna dig ur sikte. Inte för att jag inte litar på dig! men dels för att jag inte vill missa en enda sekund som jag kunde varit med dig och för att jag inte litar på andra helt och hållet. Vissa har mer påverkan på dig än andra.

 

Du har fåt mitt hjärta och jag vet att du tar väl hand om det. Hoppas bara jag kan ta minst lika bra hand om ditt och att våra år blir många. Du och jag tillsammans. Det är precis så det ska va.

 

JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: Emmy

toffel is the shiet. vet exakt vad du snackar om. förstår varenda ord! du är inte ensam. <3

2011-12-13 @ 20:20:25
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/
Postat av: josse jp

<3

2011-12-14 @ 06:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0