en rolig måndag

det blev en långhelg för mig denna gg. var ledig i måndags :) fick en liten sovmorgon tills mamma kom hem då vi åkte till lund och skulle handla men sån som jag e så hittar jag så klart aldrig något. (hittade en kofta idag btw på rea (Y) 150 kr rabbat. kosta bara 50). efter det var det att ta bilen till eslöv igen och ut till svalöv. mötte upp ett helt gäng och sen till malmö för att spela bowling en riktigt trevlig kväll. tack för det.
på kvällen följde älskling med mig hem och sov här :)

Kommentarer
Postat av: Josse

okaj vad mobbat att man inte kan svara på kommentarerna! tack för tipset :)

2011-01-30 @ 17:02:23
URL: http://allajeverwanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0