nervös inför folks tankar.

Dagen efter du frågat den otroliga frågan var det traktor pulling i Svalöv som treorna hade ordnat och jag skulle köra dit med Claasen och André skulle åka med. Jag minns hur glad jag var att se dig men hur nervös jag var över att andré var med. Ingen visste ju att vi var tillsammans. Och nervös över hur mycket josse hade blivit fristad under tiden hon och niklas precis blev tillsammans gjorde det inte bättre. Satt på halm bal och myste med dig och försökte dölja det så bra som jag kunde när andré eller någon annan jag kände kom förbi. Det var ju trots allt lite känsligt. Till sist blev allt officiellt. Såklart på fecbook. Detta var första och sista gången jag ändrar min förhållandes status. Det kommer alltid vara du som står där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0