8/10-2010

Den dagen då du skulle komma hem till mig och moppen gick sönder. Det var dagen då allt gick fel. Först hade jag varit så fruktansvärt nervös över att berätta för mamma att du skulle komma och sen när jag väl fick reda på att du inte kom så skulle jag nämna ditt namn en gång till. Jag hade piffat upp mig så mycket som det gick. Stått framför spegeln i flera timmar enbart för din skull. Men så en annan gång hände ALLT jag hade drömt om. Du kom och som tur var han jag inte hemma tills du kom. Utan du fick bekanta dig med min pappa och bror utan att jag skulle behöva hjälps till. Vi låg på min säng och pussades lite försiktigt och blygt och jag fick den otroligaste frågan jag väntade på.

-vill du bli min flickvän?

Såklart fick du ett ja och vi var tillsammans. Detta var allt jag hade drömt om och var ute efter. En kille som hade haft epa(fråga mig inte varför detta var något stort) och är otroligt snygg. Senare på kvällen såg jag dig köra iväg på mopeden och var världens lyckligaste tjej . Den 8 oktober 2010 kommer vara en dag som finns i mitt hjärta för alltid. Den dag då jag enbart känt dig i en månad och var stört kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0