första gången

Måste kolla in dig ytterligare en gång och ser att du sitter några platser bort åt höger på samma rad. Tittar och ser att du tittar tillbaks. Efter det var jag bara tvungen att se om du tittar på mig och det blev en effekt av att jag titta och sen du för att se om man fick några blickar. Höll på så ett tag för att sedan när vi ätit upp närma mig dig. Kommer inte riktigt ihåg hur det hela gick till men en sak är säker. Kärlek vid första ögonkastet.  Handen på ditt lår kanske var lite väl för hård och högt upp men det var bara för att jag vill hålla hårt i det jag vill ha och inte riskera att tappa bort det. Att du skulle stanna till tvååå verkade vara en bra raggningsreplik. Men jag fick inte riktigt som jag ville. Men näst in till. Hade en Jacob bredvid mig som var lite mer intresserad än du i början. Han i alla fall tog fram mobilen och ville ha MSN och nummer. Men hur skulle jag nu lyckas få din? Frågade några andra om deras MSN enbart för att sedan kunna fråga dig och inte vara alldeles för uppenbara. Men precis innan jag skulle ta modet till mig och fråga så hade du rest dig och skulle köra hem. Jag tänkte nu var det fan kört. FUCK!! Såg dig gå och sen var det inte mer med det. Eller? Gick till toa med Linnéa och var bara tvungen att fråga henne om vem du var och ditt nummer. Fick det och skrev något i still med

-          Jag trodde du sa 2?


Kommentarer
Postat av: muua

awwe så gulliigt ^-^

2011-05-02 @ 15:38:06
Postat av: Joey

aaaaaaaw gulle pernyyyyyy

2011-05-02 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0