kommer du ihåg?

Första gången vi sågs ensamma en ”date”? Tror att du hade praktik vid denna tiden så för att jag skulle slippa köra hem om stannade jag hos Emelie en stund tills du kommit fram till Svalöv då jag skulle ut och sätta mig på moppen för att köra till gula. Till min stora förskräck ville inte moppen starta hur jag än gjorde. Jag sprang och höll på allt för att få igång den. Tillslut gav jag upp och tog modet till och ringde till dig för att be dig om hjälp. När jag lagt på upptäckte jag att jag glömt vrida om nyckeln. Ringde snabbt igen till dig för att du skulle slipa komma upp och sa att jag fixat det. Detta var en sådan sak man absolut inte vill berätta om men vad skulle jag då ha för förklaring. Försökte att slippa säga det men tillslut sa jag nog det och huvudet började rodna.

 

Vi tog en liten promenad i Svalöv bara för att ha något att göra. Vädret var hur bra som helst och jag hade armbandet som jag gjort själv med berlocken där det stod Douglas på fast vi inte var tillsammans så hade jag ändå vågat skriva ditt namn där. Detta armband har jag burit med mig ända sen dess och vill aldrig tappa bort det och det ska finnas i mitt liv för alltid. Jag var så säker på vad jag ville och jag mins att de i klassen frågade hela tiden om vi vara tillsammans eller inte än?

 

Vi satte oss på en bänk och pratade och varje gång det kom en bil som hördes lite extra gjorde du det där gulliga ”vroooom” ljudet och förklarade något om att det var turbon… dit hår luktade så underbart. Du tog dina fingrar igenom mitt hår och jag mins hur pinsamt det var när jag insåg att det var jätte knutigt efter en tur under hjälmen.

 

Efter ett tag började det att stänka lite vatten så vi gick tillbaka till gula för att gå in. Men inte riktigt så blev det. Stod lutade mot staketet och pratade och kramades. Jag visste inte om jag skulle våga att ge dig en puss eller inte. Det var ju trots allt inte något man gjort så ofta och var lite osäker på hur man skulle göra. Men tillslut kunde jag inte hålla mig längre och gick hela vägen. När man ändå gett en puss kan man lika bra ta tungan med. Mins att jag blev ganska chockad över att jag vågade.

 

Du stod bakom mig och höll dina armar runt mig helt plötsligt bytta du till min sida för att jag inte skulle känna något som rest sig. Du gick en runda runt mig för att granska mig och höll händerna välplacerade över skrevet för att dölja något som egentligen inte syntes men med den gesten blev allt uppenbart. Så sööööt!!!! På vägen hem var jag så otroligt lycklig att jag inte viste vad jag skulle ta mig till.

 


Kommentarer
Postat av: emilia

hahahahah men pernilla dåååå! porr !

2011-05-22 @ 17:48:22
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0