minnen varar förevigt

Kom till Svalöv för att hälsa på ”Josse” men egentligen var det nog du som fanns i baktanken. Jag gick först till Robban för att ni inte hade slutat än och jag mins så väl hur pinsamt det var att gå där ifrån och sen komma in mellan häcken för att se dig stå längre bort o prata med några. Vad skulle jag göra!?! Säga hej och sen? Jag sa hej och ställde mig en bit ifrån och vågade inte riktigt visa naglarna eftersom dom var målade enbart för dig. Rosa med små hjärtan och där det stod DODGE i stora svarta bokstäver som jag skrivit ditt efter att du sagt det. Mins hur jag blygt tog fram dom när du frågade och visste inte riktigt vad jag skulle göra om andra började fråga massa saker. Vi var ju trots allt inte tillsammans men ändå hade jag de där naglarna. Jag mins hur otroligt snygg du var i din favorit tröja. En röd tröja med Yamaha?.

Detta var även första och sista gången jag åkte i din epa. Alla ville lämna oss ifred och blyg som jag var ville jag inget annat än att någon annan skulle åka med oss så jag slapp sitta där tyst och göra något konstigt ljud med munnen som jag senare kom på kunde tolkas som ett pussljud. När du skulle släppte av mig på gula och skulle köra hem dunkade mitt hjärta något fruktansvärt snabbt och hårt. Mina tankar snurrade så snabbt runt i huvudet att jag till slut fick bestämde mig för att ge dig en puss. Egentligen på munnen men du vände bort huvudet för att titta på något så det fick bli på kinden men glad var jag för det. Åkte hem och var lyckligare än någonsin.

 


Kommentarer
Postat av: muua

du är så gullig perny ^-^

2011-05-09 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0