okej okej!!

jag ska försöka och sköta mig bättre och göra min lilla grupp av läsare lite mer nöjda :) egentligen har jag en massa saker jag skulle kunna fota men sen måste man ju palla med :P men men om en vecka är det bal.... :O sen är det bara 2 veckor kvar sen tar älsklingen min studenten och det e student vecka... undra hur man klarar sig igenom den.. så är det en vecka till och sen SOMMARLOV!!! ett bra sommarlov i sadår 2 veckor sen drar jag till turkiet och Douglas till kanada.. i 4 månader.. lovar att de där 4 månaderna kommer det hända mycket här.. både glada och tråkiga inlägg. 

men antar att det är vad ni vill läsa om underbara mig ;) mitt liv är verkligen så händelserikt.. not!
och jag har kommit på mig själv att inte måla naglarna lika ofta längre. alltså har jag inte så mycket fri tid för sånt längre. måste börja igen. nu har jag ju långa naglar inför balen som jag sparat förutom en som bröts -.- men mer sånt ska jag försöka klämma in.
och sen måste jag börja ta med mig kameran på festerna för det har varit en hel del sådana nu på sistonde och ja jag e trött på fest :P 
men men skärpning lovar jag 

puss puss alla underbara läsare <3

Kommentarer
Postat av: muua

YEY! Braa där perny :D

Nu blev jag glader !!

2012-05-21 @ 16:44:15
URL: http://moewohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0